Despre mine

Fotografia mea
Cluj, Cluj, Romania
In anul 2008 , am absolvit primul meu curs de desen cu emisfera dreapta. Apoi am mers mai departe si am cochetat cu penelul. Acesta a fost momentul in care am simtit ca am ajuns "ACASA". Linistea a inceput sa se astearna in inima mea, si CREATORUL si-a facut auzita vocea.Cu fiecare tusa ma apropiam tot mai mult de tacere.Fiecare trasatura de penel, facea sa-mi creasca aripi de inger, ce ma purtau catre strafundurile subconstientului Am gasit acolo ascunse culorile si le-am asternut pe panza. Imagini incredibile se nasteau, timpul statea in loc . A venit momentul sa inteleg: am tacut, DUMNEZEU a inceput sa vorbeasca prin mine. Asta imi doresc sa transmit mai departe. Sa ii ajut si pe altii sa-si gaseasca vocea interioara, vocea care le vorbeste despre adancimile fiintei, despre linistea care te face sa-ti curga lacrimile. Daca voi reusi sa fac asta, voi considera ca nu am trecut nevazuta prin aceasta lume. Iudita

miercuri, 4 ianuarie 2012

Urmatorul eveniment Bucuresti

Bucuresti, 1-4 martie 2012

sediu centrul holistic soma

Urmatorul eveniment la Bucuresti va avea loc intre  de 1-4 martie  la  centrul Holistic Soma



http://www.holisticsoma.ro/contact/


PROGRAM:
Luni – Sambata: 10.00 – 20.00
DATE DE CONTACT:
Adresa: Anton Pann 17 B,
sector 3, Bucuresti
Telefon:             0040.372.778.392      
Mobil:             0731.010.818                  0723.484.061      
Email: office@holisticsoma.ro

 Programul cursului este de joi pana duminica, zilnic intre orele 9-17.
    Costul cursului este 500 de ron.
   Pentru inscriere se achita o taxa de 100 in contul RO81INGB 0000 9999 0103 2018, ING Turda, titular cont Pelea Iudita, CNP 2610802126216. Inscrierea devine efectiva in momentul achitarii taxei.
   Relatii suplimentare la telefonul 0744616651.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu