Despre mine

Fotografia mea
Cluj, Cluj, Romania
In anul 2008 , am absolvit primul meu curs de desen cu emisfera dreapta. Apoi am mers mai departe si am cochetat cu penelul. Acesta a fost momentul in care am simtit ca am ajuns "ACASA". Linistea a inceput sa se astearna in inima mea, si CREATORUL si-a facut auzita vocea.Cu fiecare tusa ma apropiam tot mai mult de tacere.Fiecare trasatura de penel, facea sa-mi creasca aripi de inger, ce ma purtau catre strafundurile subconstientului Am gasit acolo ascunse culorile si le-am asternut pe panza. Imagini incredibile se nasteau, timpul statea in loc . A venit momentul sa inteleg: am tacut, DUMNEZEU a inceput sa vorbeasca prin mine. Asta imi doresc sa transmit mai departe. Sa ii ajut si pe altii sa-si gaseasca vocea interioara, vocea care le vorbeste despre adancimile fiintei, despre linistea care te face sa-ti curga lacrimile. Daca voi reusi sa fac asta, voi considera ca nu am trecut nevazuta prin aceasta lume. Iudita

luni, 7 ianuarie 2013





                              Curs de desen cu emisfera dreapta Timisoara
                                                         31 ianuarie- 3 februarie
  
Lucrul catre care tanjim cu totii in intruchiparea aceasta este  linistea sufleteasca, ce in mod inevitabil atrage dupa sine toate celelalte: fericirea, bucuria, iubirea, sanatatea. Aici cred eu, ca e  marea noastra provocare , in incercarea de a trai constienti, prezenti in propria noastra viata. Sa incetam a ne identifica cu trecutul, cu gandurile ce ne arunca inapoi in permanenta in trairile copilului inspaimantat de lucurile pe care nu le intelege. Trairea in prezent atenueaza vocea interioara, ne da posibilitatea sa recuperam puterea personala, ne tine vindecatorul interior in permanenta vigilenta, ne duce cu fiecare clipa mai aproape de indeplinirea dorintelor .Ne ajuta sa  descoperim ca aceste dorinte sunt mult peste cea ce ne-am imaginat  vreodata ca ”putem”.  Vei descoperi ca “libertatea” a fost totdeauna acolo, atat ca nu stiai. Sunetul crescendo al ei face ca puterea ta personala  sa creasca , iti da noi valente purtandu-te catre descoperirea “darului” unic pe care l-ai primit la coborarea in intruchiparea umana.  E acel “ ceva mai mult” despre care multi vorbesc, fara a reusi sa identifice forma sau consistenta lui. E “talantul” ce ti-a fost daruit, care odata identificat il poti impleti cu abilitatile tale unice . Toate astea te vor duce catre  simtamantul ca iti atingi cele mai inalte teluri, pe zi ce trece intelegerea ta devine tot mai profunda. E inceputul drumului ce te duce cu pasi mari  catre adevaratul tau sine . Te reintorci in zona simplitatii , realizezi  ca iti este  suficienta linistea ce s-a asternut si ca starea de “luptator pasnic”  te va  calauzi in siguranta pe calea corecta. Tot ce trebuie sa faci e sa asculti tacerea dintre ganduri si sa-ti lasi inima deschisa .  
  Descatusarea creativitatii tale te poate duce catre acea zona. Cursul de desen cu emisfera dreapta te ajuta sa faci un pas catre descoperirea darului tau unic, a talantului ce ti-a fost harazit. Vei ramane uimit sa vezi cum  un banal creion si o coala de hartie pot sa faca acest lucru pentru tine. La finalul cursului  vei pleca acasa cu un autoportret care iti va  uimii toti prietenii.
 Te astept la Timisoara in perioada 31 ianuarie- 3 februarie sa descoperim impreuna linistea dintre ganduri.

                                                                                    Iudita Pelea


  Unde: str Prayer nr 40, sediul ACTIS si Sc. Pif SRL.( coltul cu str. Capitan Damsescu)
  Orar: de joi pana duminica , zilnic intre orele 9-17
  Cost: 500 ron ( include suportul de curs si materialele pentru desen)

   
Pentru inscrierea la curs, se achita o taxa de 100 de roni in contul RO81INGB 0000 9999 0103 2018, ING Cluj, titular cont Pelea Iudita, CNP 2610802126216. Inscrierea devine efectiva in momentul achitarii taxei.La detalii de plata rog sa specificati numele persoanei care urmeaza sa participe si orasul pentru care se face inscrierea.  In caz de renuntare cu mai putin de o saptamana inainte de data cursului taxa se reporteaza pentru alt curs, nu se restituie.
Informatii suplimentare la numarul de telefon 0744616651 sau  la urmatoarele adrese de internet:



 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu