Despre mine

Fotografia mea
Cluj, Cluj, Romania
In anul 2008 , am absolvit primul meu curs de desen cu emisfera dreapta. Apoi am mers mai departe si am cochetat cu penelul. Acesta a fost momentul in care am simtit ca am ajuns "ACASA". Linistea a inceput sa se astearna in inima mea, si CREATORUL si-a facut auzita vocea.Cu fiecare tusa ma apropiam tot mai mult de tacere.Fiecare trasatura de penel, facea sa-mi creasca aripi de inger, ce ma purtau catre strafundurile subconstientului Am gasit acolo ascunse culorile si le-am asternut pe panza. Imagini incredibile se nasteau, timpul statea in loc . A venit momentul sa inteleg: am tacut, DUMNEZEU a inceput sa vorbeasca prin mine. Asta imi doresc sa transmit mai departe. Sa ii ajut si pe altii sa-si gaseasca vocea interioara, vocea care le vorbeste despre adancimile fiintei, despre linistea care te face sa-ti curga lacrimile. Daca voi reusi sa fac asta, voi considera ca nu am trecut nevazuta prin aceasta lume. Iudita

joi, 14 februarie 2013

Schimbă-ți scrisul, schimbă-ți viața!




       
                                                


     Cred cu tărie în capacitatea noastră de a fi UMANI! Știu că fiecare dintre noi are privilegiul de a deveni mai bun, mai iubitor, mai blând, mai înțelegător. Am convingerea că suntem veniți în lumea fizică pentru a crește”  zilnic câte un strop. Oricare dintre noi, poate să adauge  o cărămidă cât de mică, la zidirea acestei Lumi. Schimbarea stă în puterea noastră, în voința noastră, în determinarea noastră.
            Am învațat de-a lungul timpului că emoțiile  au forță creatoare, chiar și cele mai destructive au harul de a descătușa creativitatea, harul. Avem puterea de a transfigura durerea în geneză.  Acest crez m-a  îndeamnat de-a lungul anilor să caut unelte simple de sprijin menite să fie puse în slujba dezvoltării, ușor de integrat în viețile noastre, soluții la indemâna oricui.  
           Așa am descoperit prima mea iubire: creionul. Un dar simplu al Naturii pentru Om. O bucățică de pădure  îmbrățisând  mineralul negru născut din pântecul Mamei Pământ. El  mi-a adus liniștea dintre gânduri, pacea sufletului, a dat  formă  emoțiilor, dorinței de a transmite  mai departe revelația simplă: pacea minții nu e privilegiul celor aleși.
     Mergând înainte pe cărarea cautărilor mele, am gasit  “cuvântul” care este indisolubil legat de gând. Dacă pacea sufletului e liniștea dintre gânduri, atunci ea poate fi la fel de bine, pauza dintre cuvinte. Cuvântul la rândul lui e literă. Iar litera e linie, ce poate oglindi sufletul celui care o scrie. Așa a început să-mi rasune în ureche cuvântul “scris”. În mâna ce trasează linia se află intenția sufletului. În modul în care ții stiloul se ascunde eleganța, ce transformă suprafața plană a hârtiei într-un instrument al transformării. E cea mai simplă lecție a răbdării, ce deschide ușa către simplitate și concentrare. Așa  s-a născut  “Schimbă-ți scrisul, schimbă-ți viața!”- un  instrument de transformare la îndemâna oricui.

                                                                                             Iudita Pelea 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu