Despre mine

Fotografia mea
Cluj, Cluj, Romania
In anul 2008 , am absolvit primul meu curs de desen cu emisfera dreapta. Apoi am mers mai departe si am cochetat cu penelul. Acesta a fost momentul in care am simtit ca am ajuns "ACASA". Linistea a inceput sa se astearna in inima mea, si CREATORUL si-a facut auzita vocea.Cu fiecare tusa ma apropiam tot mai mult de tacere.Fiecare trasatura de penel, facea sa-mi creasca aripi de inger, ce ma purtau catre strafundurile subconstientului Am gasit acolo ascunse culorile si le-am asternut pe panza. Imagini incredibile se nasteau, timpul statea in loc . A venit momentul sa inteleg: am tacut, DUMNEZEU a inceput sa vorbeasca prin mine. Asta imi doresc sa transmit mai departe. Sa ii ajut si pe altii sa-si gaseasca vocea interioara, vocea care le vorbeste despre adancimile fiintei, despre linistea care te face sa-ti curga lacrimile. Daca voi reusi sa fac asta, voi considera ca nu am trecut nevazuta prin aceasta lume. Iudita

marți, 26 iulie 2011

Cateva feed-back-uri de la cursantii din Bucuresti


Namaste!

Pe mine acest curs m-a facut sa fiu centrata in prezent. Dintre toate tipurile de meditatii pe care le-am experimentat aceasta mi se pare cea mai eficienta. Ramai asezat cu orele, total concentrat asupra a ceea ce faci, fara a fi distras de ceea ce se petrece in jurul tau si fara ca gandurile sa o ia razna. Si asta fara nici cel mai mic efort!

Multumesc, Iudita, pentru tot ce ne-ai invatat, pentru daruirea si rabdarea pe care ai avut-o cu noi. Va multumesc voua tuturor, ingeri umani, fiinte deosebit de speciale care ati format aceasta echipa.

Va imbratisez,
Irina



Si eu va multumesc! Alaturi de voi am trait Unimea. Felul in care fiecare spunea cate ceva, felul in care simteam sa va spun cate ceva, erau toate bucatele, fragmente dintr-o poveste. Povestea pe care o numeam viata mea. Doar ca nu o vedeam in intregime, era ca un tablou din care vedeam doar bucatele. Cu totii ati adus cate un firicel de lumina si da, s-a faut lumina in inima mea!  

Va multumesc si va imbratisez cu drag! 

Alina 

PS: Am asa o senzatie de déjà vu... de parca as mai fi trait asta candva... :)
  




Senzatia pe care am trait-o la acest curs de desen se aseamana foarte mult cu ceea ce am simtit atunci cand am facut cursul de scafandru, cand pentru prima data in viata mea, am avut ocazia sa ma scufund la propriu in oceanul Atlantic si sa descopar splendoarea lumii ascunsa in adancuri. Multitudinea de pestisori de toate culorile, de caluti sau stele de mare, de plante ce “dansau” in acelasi ritm cu valurile, m-au facut sa ma intreb pentru o clipa daca ceea ce am trait a fost  realitate sau un vis…
 
Prinsa intre coala de desen si creion, in mijlocul jocului de lumini si umbre, alintata de parfumul placut al lumanarilor si de muzica suava ce se auzea undeva departe, am experimentat aceeasi senzatie divina…si m-am intrebat din nou…a fost un vis?
 
Pentru fiecare clipa, pentru fiecare secunda, pentru fiecare sfat, pentru toate momentele petrecute impreuna cu vreau din toata inima sa va multumesc...tuturor.

Am facut parte dintr-un "buchet de suflete pereche" 
 
Cu mult drag, Ramona
        

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu