Despre mine

Fotografia mea
Cluj, Cluj, Romania
In anul 2008 , am absolvit primul meu curs de desen cu emisfera dreapta. Apoi am mers mai departe si am cochetat cu penelul. Acesta a fost momentul in care am simtit ca am ajuns "ACASA". Linistea a inceput sa se astearna in inima mea, si CREATORUL si-a facut auzita vocea.Cu fiecare tusa ma apropiam tot mai mult de tacere.Fiecare trasatura de penel, facea sa-mi creasca aripi de inger, ce ma purtau catre strafundurile subconstientului Am gasit acolo ascunse culorile si le-am asternut pe panza. Imagini incredibile se nasteau, timpul statea in loc . A venit momentul sa inteleg: am tacut, DUMNEZEU a inceput sa vorbeasca prin mine. Asta imi doresc sa transmit mai departe. Sa ii ajut si pe altii sa-si gaseasca vocea interioara, vocea care le vorbeste despre adancimile fiintei, despre linistea care te face sa-ti curga lacrimile. Daca voi reusi sa fac asta, voi considera ca nu am trecut nevazuta prin aceasta lume. Iudita

luni, 11 iulie 2011

O noua calatorie.....

   Am revenit din "calatorie"... Am  fost plecata din nou spre lumina...... lumina din sufletul oamenilor frumosi care m-au insotit si mi s-au incredintat. Si-au deschis sufletele, mi-au permis sa vad o farama din scanteia divina ce se afla inlauntrul lor.. Au pus pe hartie linii, intre care au impletit fire aurii de iubire, bucurie, pace, recunostinta. Mi-au dat voie sa fiu martora la intoarcerea lor in inocenta copilariei , dar de data asta, o copilarie in care nu existau temeri de nici un fel.... doar  bucuria abandonului .










  Va multumesc ca imi permiteti sa fiu alaturi de voi, sa va conduc pasii care duc  in abisurile  fiintei  voastre.. Sunteti frumosi cu totii, sunteti speciali...  Alex, Anca, Lia, Corina, Camelia, , Antoanela , Cosmina... si  Geta (domnisoara pe care am uitat-o,pentru ca m-a acuzat ca i-am stricat tehnica :):):):):  )

                  Va sarut!!!!!!

Un comentariu: