Despre mine

Fotografia mea
Cluj, Cluj, Romania
In anul 2008 , am absolvit primul meu curs de desen cu emisfera dreapta. Apoi am mers mai departe si am cochetat cu penelul. Acesta a fost momentul in care am simtit ca am ajuns "ACASA". Linistea a inceput sa se astearna in inima mea, si CREATORUL si-a facut auzita vocea.Cu fiecare tusa ma apropiam tot mai mult de tacere.Fiecare trasatura de penel, facea sa-mi creasca aripi de inger, ce ma purtau catre strafundurile subconstientului Am gasit acolo ascunse culorile si le-am asternut pe panza. Imagini incredibile se nasteau, timpul statea in loc . A venit momentul sa inteleg: am tacut, DUMNEZEU a inceput sa vorbeasca prin mine. Asta imi doresc sa transmit mai departe. Sa ii ajut si pe altii sa-si gaseasca vocea interioara, vocea care le vorbeste despre adancimile fiintei, despre linistea care te face sa-ti curga lacrimile. Daca voi reusi sa fac asta, voi considera ca nu am trecut nevazuta prin aceasta lume. Iudita

luni, 15 august 2011

"After effects"......adica dupa curs....

 Imi umple sufletul de bucurie faptul , ca unii dintre cei care au absolvit cursul se reintorc sa deseneze impreuna cu noi.Imi pare bine  ca ei  vin cu desene in mapa, desene, ce pentru mine sunt ca niste bijuterii, atat doar ca nu le atarnam pe noi, dar le putem atarna pe pereti spre desfatarea  ochilor si sufletelor . .
Postez aici cateva desene si  picturi facute de fosti cursanti ca sa va bucurati si voi de ele
 Andrea


Cornelia





Dana



Lusia




Anca


Cosmina

        Sunteti minunate...va mai astept...
                                Iudita

 ps: promit solemn o expozitie cu lucrarile de dupa candva inainte de "sfarsitul lumii" din 2012...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu