Despre mine

Fotografia mea
Cluj, Cluj, Romania
In anul 2008 , am absolvit primul meu curs de desen cu emisfera dreapta. Apoi am mers mai departe si am cochetat cu penelul. Acesta a fost momentul in care am simtit ca am ajuns "ACASA". Linistea a inceput sa se astearna in inima mea, si CREATORUL si-a facut auzita vocea.Cu fiecare tusa ma apropiam tot mai mult de tacere.Fiecare trasatura de penel, facea sa-mi creasca aripi de inger, ce ma purtau catre strafundurile subconstientului Am gasit acolo ascunse culorile si le-am asternut pe panza. Imagini incredibile se nasteau, timpul statea in loc . A venit momentul sa inteleg: am tacut, DUMNEZEU a inceput sa vorbeasca prin mine. Asta imi doresc sa transmit mai departe. Sa ii ajut si pe altii sa-si gaseasca vocea interioara, vocea care le vorbeste despre adancimile fiintei, despre linistea care te face sa-ti curga lacrimile. Daca voi reusi sa fac asta, voi considera ca nu am trecut nevazuta prin aceasta lume. Iudita

miercuri, 26 octombrie 2011

Ganduri de la Dana Tupa,cursanta "maraton"










Mesaj catre cei ce cauta cu ardoare in viata lor schimbarea pozitiva

Ma numesc Dana Tupa si, ca multi altii am simtit pana acum cativa ani ca viata mea nu este completa: lucram intr-o multinationala, aveam conditii excelente de lucru, dar... Nu stiam sa dau glas sau sa obiectivez, insa, intr-un anumit moment CEVA m-a dus pe un alt drum, asa ca am decis sa urmez pasiunea si inclinatia mea: yoga si dezvoltarea personala. 
O dorinta mai veche de a desena mi-a indreptat de curand pasii catre Desenul cu Emisfera Dreapta, si pentru ca asa a fost sa fie, iar uneori mai in gluma sau mai in serios zicand se muta si muntii din loc pentru noi, am reusit in extrem de scurt timp s-o aduc pe Iudita la Bucuresti si sa las sufletul, mintea mea sa se contopeasca cu hartia si creionul. Exista o dorinta imensa de a desena, uitata intr-un colt prafuit al copilariei, iar dincolo de setea de a invata si de a da curs pasiunii celei noi am descoperit o cale de accesare profunda a subconstientului (una din multe altele de altfel), atat de profunda incat si eu si Iudita ramaneam uluite de ceea ce descopeream, de modul in care apareau noi obisnuinte inlocuind altele vechi, de modul in care se eliminau blocaje energetice de care nu eram constienta, de modul simplu si eficient prin care aflam solutii la situatii diverse, etc. 
Subconstientul lucreaza intens si acest seminar este o cale minunata pentru cei care se deschid lui, mai ales celor pasionati de desen. Ma bucur ca am invatat sa desenez, aptitudine pe care dupa anii de desen din scoala nu am reusit s-o dobandesc. 
A, si inca ceva: am invatat sa am rabdare, ceea ce este uimitor. Nu am sa uit niciodata panica pe care o aveam in fata foii goale si mai apoi doar a contururilor pe care ma vedeam nevoita sa le umplu pentru a da viata desenului. Am invatat ca picatura cu picatura, pas cu pas si prin rabdare, ORICE poate iesi in viata noastra de zi cu zi, cu atat mai mult cu cat ceea ce facem este frumos si bun, cu atat mai mult cu cat ne relaxeaza si ne amplifica creativitatea.
Sunt o particica din fiecare seminar tinut la Bucuresti; in fiecare linie sau curba pe care o desenez exista o parte din daruirea si sufletul Iuditei careia ii sunt recunoscatoare ca imi este calauza pe drumul acestei cunoasteri.
 
Namaste
PURNA Yoga & Personal Development
0748.387.261

Un comentariu:

  1. felicitari, Dana...
    desenele tale sunt din ce in ce mai frumoase... te-ai gandit la o carte de yoga ilustrata chiar de tine?

    RăspundețiȘtergere