Despre mine

Fotografia mea
Cluj, Cluj, Romania
In anul 2008 , am absolvit primul meu curs de desen cu emisfera dreapta. Apoi am mers mai departe si am cochetat cu penelul. Acesta a fost momentul in care am simtit ca am ajuns "ACASA". Linistea a inceput sa se astearna in inima mea, si CREATORUL si-a facut auzita vocea.Cu fiecare tusa ma apropiam tot mai mult de tacere.Fiecare trasatura de penel, facea sa-mi creasca aripi de inger, ce ma purtau catre strafundurile subconstientului Am gasit acolo ascunse culorile si le-am asternut pe panza. Imagini incredibile se nasteau, timpul statea in loc . A venit momentul sa inteleg: am tacut, DUMNEZEU a inceput sa vorbeasca prin mine. Asta imi doresc sa transmit mai departe. Sa ii ajut si pe altii sa-si gaseasca vocea interioara, vocea care le vorbeste despre adancimile fiintei, despre linistea care te face sa-ti curga lacrimile. Daca voi reusi sa fac asta, voi considera ca nu am trecut nevazuta prin aceasta lume. Iudita

luni, 3 octombrie 2011

Pictam icoane la Bran in decembrie..

       Prima mea iubire este icoana pe sticla.Am pictat mai mult de 150 de icoane, mici si mari. Cand pui o icoana pe peretele casei tale , se zice,  ca deschizi o fereastra catre cer prin care Dumnezeu si sfintii se uita in casa ta.Am deschis in multe case asemenea ferestre , oferind icoanele mele cadou.Vreau sa va invat si pe voi sa deschideti asemenea ferestre catre cer, sa permiteti lumii nevazute sa priveasca in casele voastre.
  Va invit intre 8-11 decembrie la Pensiunea Aron din Bran  (http://www.youtube.com/watch?v=aGtG-vW5V8Q&feature=youtube_gdata_player) sa invatati sa pictati "ferestre catre cer", tablouri pe sticla  in ulei si sa desenati portrele apropiatilor vostrii ,pe care sa le oferiti cadou  de sfanta sarbatoare a Craciunului.
   E nevoie sa aduceti cu voi un stilou  isograph de 0,5 (http://www.colorit.ro/products/Rotring-Isograph.html), si pensule de marime 00, 2 ( http://www.colorit.ro/products/pensule-pictura-tintoretto-595.html) si o pensula lata nr 4 ( http://www.colorit.ro/products/pensule-pictura-tintoretto-596.html) . Restul materialelor le veti primi la curs.Pentru portrete aveti nevoie de poza ( pe stick sau scoasa la imprimanta format A4).
    Costul cursului este 400 ron. Pentru inscriere se achita taxa de 100 ron in contul  RO81 INGB 0000 9999 0103 2018, deschis la ING BANK, Sucursala Turda. Titular cont Iudita Pelea, CNP 2610802126216. 
      Cazarea la pensiunea Aron este de 50 lei camera single si 80 lei camera cu doua paturi. 
        http://www.pensiuneaaron.ro/
 Va astept cu drag..


    Informatii suplimentare la telefonul 0744616651.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu