Despre mine

Fotografia mea
Cluj, Cluj, Romania
In anul 2008 , am absolvit primul meu curs de desen cu emisfera dreapta. Apoi am mers mai departe si am cochetat cu penelul. Acesta a fost momentul in care am simtit ca am ajuns "ACASA". Linistea a inceput sa se astearna in inima mea, si CREATORUL si-a facut auzita vocea.Cu fiecare tusa ma apropiam tot mai mult de tacere.Fiecare trasatura de penel, facea sa-mi creasca aripi de inger, ce ma purtau catre strafundurile subconstientului Am gasit acolo ascunse culorile si le-am asternut pe panza. Imagini incredibile se nasteau, timpul statea in loc . A venit momentul sa inteleg: am tacut, DUMNEZEU a inceput sa vorbeasca prin mine. Asta imi doresc sa transmit mai departe. Sa ii ajut si pe altii sa-si gaseasca vocea interioara, vocea care le vorbeste despre adancimile fiintei, despre linistea care te face sa-ti curga lacrimile. Daca voi reusi sa fac asta, voi considera ca nu am trecut nevazuta prin aceasta lume. Iudita

vineri, 30 martie 2012

Atelier pictura mandale Cluj, 4 aprilie 2012








  Urmatorul   atelier, in cadrul careia vom picta mandale pe sticla in Cluj , va avea loc in ziua  de 4 aprilie , intre orele 16-21 Sa aduceti cu voi o pensula nr 2 din par natural
 
  Cost: 80 lei,
  Locatie: Atelierul Evrica,  Calea Dorobantilor nr 21, ultimul etaj
     Inscrierea se face prin sms la numarul de telefon 0744 61 66 51 cu textul:  mandale, Cluj, ziua si numele sau trimitans un mai  la adresa  gala19452000@yahoo.com.  Costul  se achita la fata locului.
Va asteptam cu drag ...