Despre mine

Fotografia mea
Cluj, Cluj, Romania
In anul 2008 , am absolvit primul meu curs de desen cu emisfera dreapta. Apoi am mers mai departe si am cochetat cu penelul. Acesta a fost momentul in care am simtit ca am ajuns "ACASA". Linistea a inceput sa se astearna in inima mea, si CREATORUL si-a facut auzita vocea.Cu fiecare tusa ma apropiam tot mai mult de tacere.Fiecare trasatura de penel, facea sa-mi creasca aripi de inger, ce ma purtau catre strafundurile subconstientului Am gasit acolo ascunse culorile si le-am asternut pe panza. Imagini incredibile se nasteau, timpul statea in loc . A venit momentul sa inteleg: am tacut, DUMNEZEU a inceput sa vorbeasca prin mine. Asta imi doresc sa transmit mai departe. Sa ii ajut si pe altii sa-si gaseasca vocea interioara, vocea care le vorbeste despre adancimile fiintei, despre linistea care te face sa-ti curga lacrimile. Daca voi reusi sa fac asta, voi considera ca nu am trecut nevazuta prin aceasta lume. Iudita

vineri, 6 aprilie 2012

Curs Oradea.. 19-22 aprilie



                                                         
   
      Majoritatea simt ca mai mult RABDA viata, decat o TRAIESC. In cultura noastra puritana, unde oamenii sunt incurajati, inca din copilarie, sa-i puna pe altii mai presus decat ei si sa numeasca orice interese personale ca fiind " egoiste".E  simplu de inteles cum se ajunge la moartea " spiritului". Pana cand nu va schimbati acest mod nesanatos de a gandi, spiritul vostru va avea numai de suferit .
        Sarcina voastra este sa va hraniti spiritul . Pentru asta in primul rand trebuie sa identificati lucrurile care va fac sa va simtiti "vii” sa va  gasiti o preocupare creativa prin care sa reusiti sa va exprimati trairile.O astfel de preocupare este desenul si pictura.Desenul cu emisfera dreapta este o cale spre a reusi sa-ti realizezi un asemenea vis, de a reusi sa exprimi prin linii si culoare trairile tale, chiar sa devii un veritabil artist.
      Un exemplu viu pentru aceste afirmatii este persoana mea. Am cautat ani de zile  starea  in care mintea se linisteste, nu mai vocifereaza. Nu reuseam  sa ajung la acea stare prin nici un mijloc. Pana  ce Universul mi-a scos in cale aceasta metoda de  desen cu emisfera dreapta. Dupa 4 zile de curs am reusit sa fac liniste… si  sa desenez. A fost  un moment de cotitura in viata mea. Asta vreau sa va invat si pe voi.Sa desenati si sa faceti liniste in minte. Daca eu am reusit si voi puteti. Dovada sunt desenele mele de acum doi ani….. si portofoliul meu de astazi . http://iuditart.daportfolio.com/
      In decursul celor patru zile de curs toti participantii reusesc sa traiasca acea stare de bine. Ulterior vor reusi sa readuca in viata lor  acea liniste, ori de cate ori simt nevoia. Programul zilnic este intre orele 9-17, de joi pana duminica.
                Costul cursului este 450 de ron.
   Pentru inscriere se achita o taxa de 100 in contul RO81INGB 0000999901032018, ING Turda, titular cont Pelea Iudita, CNP 2610802126216. Inscrierea devine efectiva in momentul achitarii taxei. In caz de renuntare in saptamana in care are loc cursul, taxa achitata se  aloca pentru alt curs, nu se restituie.
      Relatii suplimentare la telefonul 0744616651.
        http://cursdedesen.blogspot.com/


        Locatia se va anunta ulterior.


                 Atelier pictura mandale pe sticla, 19 aprilie ora 17-21                           



               Cuvantul mandala inseamna cerc in sanskrita si se refera la simboluri, desenate, schitate sau pictate intr-o forma circulara,  modele geometrice de rezonanta care creaza o punte de legatura intre lumile vazute si nevazute. 
. Mandala este o unealtă care poate ajuta omul să se racordeze mai bine la o anumită energie, prin intermediul desenarii si contemplării ei. Există un anumit efect pe care formele le pot avea asupra sufletului şi minţii, de asemenea, există un efect pe care îl au şi culorile.

                Prin desenarea mandalelor , trecem atentia dinspre exterior catre lumea noastra interioara.Tiparele noastre mentale se reflecta in formele specifice si structurile care iau nastere in interiorul cercului. Emotiile noastre sunt oglindite de culorile utilizate.
Mandalele pe care urmeaza sa le desenam se bazeaza pe matematica Sirului lui Fibonacci. Aceste mandalele, bazate pe sirul lui Fibonnaci, alcatuiesc, prin formele lor geometrice, limbajul luminii, functionand ca transmitatori de informatie. Ele reprezinta modele, de rezonanta care creaza o punte intre noi, planurile dimensionale mai inalte si matricea originara. Ele fac apel la memoria noastra si restabilesc planul divin al iubirii si luminii.


                Calcularea , desenarea si colorarea mandalelor uneste cele doua emisfere cerebrale, precum si cele trei nivele ale constintei.  Prin crearea legaturii intre cele trei nivele de constiinta , reusim sa identificam anumite blocaje de gandire si emotionale. Aceste blocaje sunt aduse la nivel constient  se forma in iubire si se sublimeaza.
     Costul atelierului este de 80 de lei.
     Materiale necesare: pensula nr 2 din par natural
Erika

Iudita

Magdalena

Tudor
     Locatia se anunta ulterior.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu