Despre mine

Fotografia mea
Cluj, Cluj, Romania
In anul 2008 , am absolvit primul meu curs de desen cu emisfera dreapta. Apoi am mers mai departe si am cochetat cu penelul. Acesta a fost momentul in care am simtit ca am ajuns "ACASA". Linistea a inceput sa se astearna in inima mea, si CREATORUL si-a facut auzita vocea.Cu fiecare tusa ma apropiam tot mai mult de tacere.Fiecare trasatura de penel, facea sa-mi creasca aripi de inger, ce ma purtau catre strafundurile subconstientului Am gasit acolo ascunse culorile si le-am asternut pe panza. Imagini incredibile se nasteau, timpul statea in loc . A venit momentul sa inteleg: am tacut, DUMNEZEU a inceput sa vorbeasca prin mine. Asta imi doresc sa transmit mai departe. Sa ii ajut si pe altii sa-si gaseasca vocea interioara, vocea care le vorbeste despre adancimile fiintei, despre linistea care te face sa-ti curga lacrimile. Daca voi reusi sa fac asta, voi considera ca nu am trecut nevazuta prin aceasta lume. Iudita

luni, 26 decembrie 2011

Orar cursuri

   Bucuresti :  29 februrie -Atelier pictura mandale
                      1-4   martie-desen
                       27 martie -Atelier pictura mandale
                      28-31 martie-desen
                       13 iunie -Atelier pictura mandale
                      14-17 iunie-desen
                       18 iunie  -Atelier pictura mandale
                        19-22 iulie-desen
                        22 august- Atelier pictura mandale
                        23-25 august -desen
                        26 septembrie- Atelier pictura mandale
                        27-30 septembrie-desen
                       24 octombrie -Atelier pictura mandale
                        25-28 octombrie - desen
                         21 noiembrie -Atelier mandale
                         22-25 noiembrie- desen
                         12 decembrie- Atelir mandale
                        13-16 decembrie-desen
        Locul de desfasurare al cursurilor de la Bucuresti este Centrul Holistic Soma.
                http://www.holisticsoma.ro/
  Cluj :           9-12 februarie
                    15-18 martie
                    10-22 aprilie
            Locul de desfasurare este Biblioteca Judeteana Octavian Goga
 
       Targu Seciuesc- 28 iunie-1 iulie - desen


       Bran :      2 iulie -8 iulie Tabara de creatie
                 20- 23 septembrie Curs de pictat icoane
                  Locul de desfasurare este Pensiunea Aron
                     http://www.pensiuneaaron.ro/

     Brasov: 22-25 martie locatia se anunta ulterior
    La cerere se pot organiza cursuri si in alte locatii, in cazul in care exista grup de minim 10 persoane.

                           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu