Despre mine

Fotografia mea
Cluj, Cluj, Romania
In anul 2008 , am absolvit primul meu curs de desen cu emisfera dreapta. Apoi am mers mai departe si am cochetat cu penelul. Acesta a fost momentul in care am simtit ca am ajuns "ACASA". Linistea a inceput sa se astearna in inima mea, si CREATORUL si-a facut auzita vocea.Cu fiecare tusa ma apropiam tot mai mult de tacere.Fiecare trasatura de penel, facea sa-mi creasca aripi de inger, ce ma purtau catre strafundurile subconstientului Am gasit acolo ascunse culorile si le-am asternut pe panza. Imagini incredibile se nasteau, timpul statea in loc . A venit momentul sa inteleg: am tacut, DUMNEZEU a inceput sa vorbeasca prin mine. Asta imi doresc sa transmit mai departe. Sa ii ajut si pe altii sa-si gaseasca vocea interioara, vocea care le vorbeste despre adancimile fiintei, despre linistea care te face sa-ti curga lacrimile. Daca voi reusi sa fac asta, voi considera ca nu am trecut nevazuta prin aceasta lume. Iudita

luni, 6 iunie 2011

Curs demn de cartea recordurilor, cu un singur cursant...

Cel ma "tare" curs "ever"..... Cu un singur cursant, adica scuze, cursanta.. Dar a fost super......... M-am intors aseara in lumea "reala" si ma adaptez cam greu.. A fost o experienta frumoasa, aceasta impartasire de la suflet la suflet, o apropiere calda. Am muncit dimineata, faceam plimbari interminabile dupa masa, gustam natura, vorbeam cu copacii.. Am legat o prietenie trainica cu o fiinta frumoasa, am rezonat pe aceeasi frecventa. Ne-am dat seama ca iubim aceleasi lucruri, ca iubim libertatea spiritului, ca iubim natura, copacii, cainii,ca iubim de fapt Universul in totalitatea lui.Iubim greselile facute de-a lungul vietii pentru  ca ne-au invatat lucruri importante despre viata si despre noi...Si inainte de final am primit cadou si un curcubeu. Nu pot decat sa-ti multumesc Sorina.... Sper sa ne revedem curand. 
    Cateva randuri si de la Sorina:
      "Multumesc Iudita ,a fost si continua sa fie o experienta unica,inca nu m-am dezmeticit sa realizez ca eu pot desena , hahaha,magia pluteste incontinuu in acele momente de tacere nobila a mintii,apropierea-contopirea cu Divinul,oprirea timpului si bucuria si fericirea nemarginita pe care am simtit-o in acele zile si sigur o voi simti de acum incolo,iti multumesc ca existi . .te iubesc"

Un comentariu:

  1. peace
    beauty
    tranquility

    a presence within
    released and allowed to roam free
    shedding it's skin
    born again

    RăspundețiȘtergere