Despre mine

Fotografia mea
Cluj, Cluj, Romania
In anul 2008 , am absolvit primul meu curs de desen cu emisfera dreapta. Apoi am mers mai departe si am cochetat cu penelul. Acesta a fost momentul in care am simtit ca am ajuns "ACASA". Linistea a inceput sa se astearna in inima mea, si CREATORUL si-a facut auzita vocea.Cu fiecare tusa ma apropiam tot mai mult de tacere.Fiecare trasatura de penel, facea sa-mi creasca aripi de inger, ce ma purtau catre strafundurile subconstientului Am gasit acolo ascunse culorile si le-am asternut pe panza. Imagini incredibile se nasteau, timpul statea in loc . A venit momentul sa inteleg: am tacut, DUMNEZEU a inceput sa vorbeasca prin mine. Asta imi doresc sa transmit mai departe. Sa ii ajut si pe altii sa-si gaseasca vocea interioara, vocea care le vorbeste despre adancimile fiintei, despre linistea care te face sa-ti curga lacrimile. Daca voi reusi sa fac asta, voi considera ca nu am trecut nevazuta prin aceasta lume. Iudita

luni, 30 mai 2011

Curs Bucuresti

  
                                        Ia-ti creionul tau si umbla!
 

                   Workshop de desen cu emisfera dreapta                                                             16-19 iunie        
                                             Bucuresti
                                                                                                                         
Emisfera noastra stanga functioneaza la o capacitate de 4000 de biti, iar cea dreapta la 11 milioane de biti. Scopul principal al atelierului este sa-ti exploatezi posibilitatile emisferei cerebrale drepte, posibilitati care sunt limitate de lumea noastra rationala si de educatia primita in scoala , sa-ti  descoperi si sa-ti traiesti creativitatea, intuitia, puterea creativa . Prin toate acestea vei reusi sa-ti imbunatatesti ,  diferite domenii ale vietii tale. In acelasi timp  desenul ne ajuta la reducerea stressului, la dizolvarea temerilor, la reasezarea stimei de sine si nu in ultimul rand in cresterea increderii in propriile forte.

In a patra zi de workshop o sa ajungi la performanta de a-ti  desena autoportretul, vei fi uimit de creativitatea care sta ascunsa in interiorul tau.
              Permite-ti patru zile de "spa mental'.
 
Impresii participanti:
  • Ce a însemnat pentru mine acest curs? O mare bucurie, multă linişte şi o mulţime de sentimente şi simţăminte. Este o experienţă care merită trăită. Fiecare participant la acest curs îşi trăieşte experienţa în felul său.(Dana Deac)
  • Iar in privinta asteptarilor, eu am declarat ca astept o minune, astept sa se deschida o "poarta  spre o alta lume".Pot sa spun acum ca minunea s-a produs.Si nu este vorba de faptul ca am invatat sa desenez, ci de starile pe care le-am trait desenand, de ceea ce am descoperit in interiorul meu.Acesta nu este numai un seminar de desen, este un seminar de dezvoltare personala si de autodescoperire. (Sanda Sicoe)
  • Zilele astea de curs au fost atat de relaxate incat am uitat pana si de ce venisem. Multumesc pentru orele in care am fost asa de ocupata cu liniutele, incat am uitat sa insir cuvinte in cap."(Selma Dragos)
  •          O prietenă mă întreba dacă într-adevăr înveţi să desenezi în urma workshop-ului. I-am răspuns absentă că da, ca şi cum m-ar fi întrebat ce culoare avea maşina care m-a lovit. Este un amanunt lipsit de importanţă. Parcă nici nu mai poţi fi surprins de armonia formelor pe care le-ai trasat după patru zile, pentu că ai reuşit să înţelegi, în tot acest timp, armonia din tine.Mai important este felul în care reuşeşti să vezi dupa ce ieşi de acolo. Înveţi să observi contururile, luminile şi umbrele. Doar că nu le mai vezi doar pe obiecte, ci şi în oameni. În tine. Poate că nu vroiai să-ţi descoperi atâta întuneric înăuntru… dar nu l-ai fi aflat decât confruntat cu tine, cu poza ta în faţă, desenându-ţi portretul, încercând să te re-creezi, linie cu linie. Nimic nu scapă creionului. Eşti obligat să te priveşti în ochi şi să te vezi, cu lumini şi umbre. Şi să te iubeşti, ca şi pe o operă de artă care nu poate fi corectă sau greşită, doar unică.După patru zile, te ridici de la masa mai uşor. Undeva, în spaţiul dintre minţile preocupate să înţeleagă, s-au ciocnit şi transformat în praf toate pietrele de pe inimi. Nimeni n-a rostit vreun cuvânt şi, totuşi, toată lumea a înţeles. Emisfera stângă e prea ocupată să pună întrebări. Însă cea dreaptă, când e lăsată să respire, are timp să-i răspundă. În câteva zile, mi-am invăţat mintea să rostească primele cuvinte.(Alexandra Horvath)
Mai multe informatii: http://www.desencuemisferadreapta.ro/ 
                                  http://www.facebook.com/home.php
                                  http://cursdedesen.blogspot.com/

Instructor workshop: Iudita Pelea: http://iuditart.daportfolio.com/
Program workshop:
 Joi,16.06.2011 orele 9.00-17,00
                                        Vineri, 17.06.011 orele 9,00-17,00
                                        Sambata 18.06
.2011 orele 09.00- 17.00
                                        Duminica 19.06.2011 orele 09.00-17.00

Loc desfasurare workshop:  Centrul Holisitic Soma
  Str Anton Pan , nr 17 b, langa sectia de politie Udristei

Cost workshop : 499 Ron

 Mai multe informatii respectiv inscriere pe mailul: 
seminar@desencuemisferadreapta.ro sau la numarul de telefon 0744.616.651.Se plateste avans de 200 ron pentru a te inscrie efectiv la seminar. Inscrierea devine efectiva numai in momentul platii avansului. Avansul se plateste pana pe data de 13 iunie  in contul: RO81INGB0000999901032018, deschis la ING Bank sucursala Turda, titular Iudita Pelea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu