Despre mine

Fotografia mea
Cluj, Cluj, Romania
In anul 2008 , am absolvit primul meu curs de desen cu emisfera dreapta. Apoi am mers mai departe si am cochetat cu penelul. Acesta a fost momentul in care am simtit ca am ajuns "ACASA". Linistea a inceput sa se astearna in inima mea, si CREATORUL si-a facut auzita vocea.Cu fiecare tusa ma apropiam tot mai mult de tacere.Fiecare trasatura de penel, facea sa-mi creasca aripi de inger, ce ma purtau catre strafundurile subconstientului Am gasit acolo ascunse culorile si le-am asternut pe panza. Imagini incredibile se nasteau, timpul statea in loc . A venit momentul sa inteleg: am tacut, DUMNEZEU a inceput sa vorbeasca prin mine. Asta imi doresc sa transmit mai departe. Sa ii ajut si pe altii sa-si gaseasca vocea interioara, vocea care le vorbeste despre adancimile fiintei, despre linistea care te face sa-ti curga lacrimile. Daca voi reusi sa fac asta, voi considera ca nu am trecut nevazuta prin aceasta lume. Iudita

marți, 13 decembrie 2011

Am pictat icoane la Bran

 "Cel care ara trebuie sa are cu nadejde, si cel care treiera trebuie sa treiere cu nadejde ca va avea parte de roade " Apostolul Pavel. - la care as adauga eu... cel care picteaza trebuie s-o faca cu abandonare.. iar atunci miracolele nu vor intarzia sa apara.
Casa tatalui are multe lacasuri, iar usile ne sunt la indemana , trebuie doar sa batem la ele si se vor deschide. Am venit in aceasta lume stiind totul. Cea ce e nevoie sa invatam, singurul secret pe care trebuie sa-l deslusim, este ca, oricine poate fi , chiar si in viata de zi cu zi, intelept ca si regele David si puternic ca Goliat.
 Cea ce am invatat eu,fiind alaturi de voi la acest curs, a fost ca "flacara" arde in fiecare dintre noi.Este alimentata de iubire, acel Agape , virtutea fara de care orice fapta , orice actiune nu inseamna nimic. Insa in momentul in care ea se manifesta in inimile noastre, totul devine posibil, prejudecatiel noastre cad fila cu fila, iar "calea" devine la indemana oricui.Si atunci cand intr-un grup  (cum a fost al nostru) incepe sa se manifeste,  ea devine contagioasa.
As incheia cu un citat din Coelho:
       " Sa faci un lucru cu entuziasm, tocmai asta inseamna a te afla la portile Paradisului, a simti iubirea care transforma, a face alegerea care te duce in fata lui Dumnezeu. Acest entuziasm, ne pune in legatura cu Duhul Sfant, si nu sutele, miile de lecturi din textele sfinte. Vointa de a crede ca viata este un miracol ne permite sa asistam la miracole, nu asa numitele "ritualuri secrete" sau "ordine initiatice". In sfarsit, hotararea omului de a-si implini destinul il face sa fie om adevarat, nu teoriile pe care le dezvolta pe seama misterului existentei"..... frumos..... parca a scris aceste randuri pentru noi.
   Va multumesc  pentru lectiile ce le-am primit de la voi :Cornelia, Adina Bulinuta, Dana Mica, Adina, Dana , Roxana lui Fanurie, Diana si Andreea...  sunteti niste fete minunate. Recunostinta adinca in fata voastra, pentru ca dati voie  miracolelor  sa intre in viata voastra si mi-ati permis si mie sa asist la ele...
















Cu mascota noastra ,Gruia. El nu stia ca hamburgerii  din tigaie erau vegetali
Icoanele, asteptandu-si dimineata, in liniste "zugravii"...

La ora 23 duminica , imagine deasupra castelului din Bran


Un comentariu:

  1. Iti multumim Iudita, iti multumim din suflet ca ai ales sa-ti urmezi inima, sa abandonezi "lumea" pentru a daruii, si pentru ca facand toate aceste lucruri ne-ai deschis portile pentru a gusta din darurile lui Dumezeu sadite de El in inimile noastre! Iti suntem recunoscatoare, iti multumim si te iubim!
    Tuturor fetelor pe care le-am cunoscut la Bran le transmit recunostinta si bucuria de a le fi intalnit, si cum stiu ca nimic nu este intamplator, ma bucur sa fi castigat o noua "familie"! Va imbratisez cu toata dragostea!

    RăspundețiȘtergere