Despre mine

Fotografia mea
Cluj, Cluj, Romania
In anul 2008 , am absolvit primul meu curs de desen cu emisfera dreapta. Apoi am mers mai departe si am cochetat cu penelul. Acesta a fost momentul in care am simtit ca am ajuns "ACASA". Linistea a inceput sa se astearna in inima mea, si CREATORUL si-a facut auzita vocea.Cu fiecare tusa ma apropiam tot mai mult de tacere.Fiecare trasatura de penel, facea sa-mi creasca aripi de inger, ce ma purtau catre strafundurile subconstientului Am gasit acolo ascunse culorile si le-am asternut pe panza. Imagini incredibile se nasteau, timpul statea in loc . A venit momentul sa inteleg: am tacut, DUMNEZEU a inceput sa vorbeasca prin mine. Asta imi doresc sa transmit mai departe. Sa ii ajut si pe altii sa-si gaseasca vocea interioara, vocea care le vorbeste despre adancimile fiintei, despre linistea care te face sa-ti curga lacrimile. Daca voi reusi sa fac asta, voi considera ca nu am trecut nevazuta prin aceasta lume. Iudita

duminică, 4 decembrie 2011

Curs Cluj decembrie





Descatusarea de emotii al  ultimului curs din Cluj, a fost cea mai puternica din tot ce s-a intamplat pana acum. Lectiile primite se incrusteaza adanc in sufletul meu, lectii frumoase, lectii dureroase…. dar toate vin sa intregeasca paleta trairilor mele ,  osciland de la vibratia de rezonanta joasa… (foarte rar)… pana la o rezonanta atat de inalta, incat,  am senzatia ca voi incepe instant sa levitez .. 
  Tudor, Simona, Diana, Eliade, Lia, Ileana, Victoria, Elena, Alina, Bogdan, Laurentiu si Paul va multumesc.. ca-mi permiteti sa privesc in spatele voalului de iluzie ce asterne peste noi, masti… purtate zi de zi, clipa de clipa. Ne ascundem in spatele lor, uitam , cine suntem .. Jucam roluri ce nu ne apartin.. roluri care dor, roluri care ne ridica la cer sau ne coboara in abisurile intunecimii  noastre.. Uneori  ne atasam de ele, prea mult , uitand de ce am venit. Ne identificam atat de mult cu “forma” ,incat  pasim pe drumul catre “casa”..  crezand ca exista un tel: regasirea de sine.. De fapt “regasire” inseamna parcurgerea drumului. Importanta este "calatoria" , curajul cu care te indrepti catre destinatie… Importanti sunt oamenii care te insotesc si atitudinea TA fata, de ei.. Important este sa gasesti in fiecare crampei de relationare, lectia care sa te duca un pas inainte.. , sa reusesti sa fii martorul detasat al “kabukiului”  existentei efemere din lumea fizica.
 E o onoare pentru mine ca v-am cunoscut…
   Crenguta si Marcel… vreau sa va multumesc si voua .. Prezenta voastra e un elixir magic….. Imi sopteste ca nu am trecut nevazuta  prin  acest Univers….  Mi-am scrijelit numele in Akasha… in memoria colectiva. Ma face sa cred ca voi trai vesnic, prin urmele de grafit, ce infloresc din varfurile condeielor voastre. Imi intaresc convingerea ca am ales bine la rascruce.. calatoria mea nu e zadarnica.
  
























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu