Despre mine

Fotografia mea
Cluj, Cluj, Romania
In anul 2008 , am absolvit primul meu curs de desen cu emisfera dreapta. Apoi am mers mai departe si am cochetat cu penelul. Acesta a fost momentul in care am simtit ca am ajuns "ACASA". Linistea a inceput sa se astearna in inima mea, si CREATORUL si-a facut auzita vocea.Cu fiecare tusa ma apropiam tot mai mult de tacere.Fiecare trasatura de penel, facea sa-mi creasca aripi de inger, ce ma purtau catre strafundurile subconstientului Am gasit acolo ascunse culorile si le-am asternut pe panza. Imagini incredibile se nasteau, timpul statea in loc . A venit momentul sa inteleg: am tacut, DUMNEZEU a inceput sa vorbeasca prin mine. Asta imi doresc sa transmit mai departe. Sa ii ajut si pe altii sa-si gaseasca vocea interioara, vocea care le vorbeste despre adancimile fiintei, despre linistea care te face sa-ti curga lacrimile. Daca voi reusi sa fac asta, voi considera ca nu am trecut nevazuta prin aceasta lume. Iudita

luni, 2 mai 2011

Ce se intampla daca faci acest curs?

             Ce se intampla daca faci acest curs??
-       Din privitor devii creator
-       Ti se schimba perspectiva de a vedea
-       Devii sensibil la detalii
-       Reusesti sa te cunosti mai bine
-       Vei reusi sa cunosti senzatia de “atemporalitate”
-       Vei reusi sa faci liniste in mintea ta

                CAUTAREA FERICIRII SI DESENUL CU EMISFERA DREAPTA
  E foarte important sa ne stim bucura de viata nu doar sa o traim.Pentru asta avem nevoie sa ne gasim o preocupare creativa prin care sa reusim sa ne exprimam trairile.O astfel de preocupare este desenul si pictura.Desenul cu emisfera dreapta este o cale spre a reusi sa-ti realizezi un asemenea vis, de a reusi sa exprimi prin linii si culoare trairile tale, chiar sa devii un veritabil artist.
  Un exemplu viu pentru aceste afirmatii este persoana mea. Am cautat ani de zile  starea  in care mintea se linisteste, nu mai vocifereaza. Nu reuseam  sa ajung la acea stare prin nici un mijloc. Pana  ce Universul mi-a scos in cale prin intermediul unei bune prietene  (multumesc Cristina) aceasta metoda de  desen cu emisfera dreapta. Dupa 4 zile de curs am reusit sa fac liniste… si  sa desenez. A fost  un moment de cotitura in viata mea. Asta vreau sa va invat si pe voi.Sa desenati si sa faceti liniste in minte. Daca eu am reusit si voi puteti. Dovada sunt desenele mele de acum doi ani….. si portofoliul meu de astazi .
 In decursul celor patru zile de curs toti participantii reusesc sa traiasca acea stare de bine. Ulterior vor reusi sa readuca in viata lor  acea liniste, ori de cate ori simt nevoia, sa readuca in viata lor candoarea copilariei si  vor incepe sa coboare mai adanc in procesul autocunoasterii. Prin performanta celei de a patra zile in care iti vei desena  autoportretul, ajungi  mai aproape de sinele tau, vei reusi sa darami niste ziduri pe care le-ai  construit de-a lungul anilor in jurul tau.
   Avantajul modului  emisfereri drepte( care este pasiva, sintetizeaza, are vedere de ansamblu, creatoare, intuitiva)  este ca ea te elibereaza de sub stapanirea emisferei stangi (care este rationala , concreta, orientata in timp, lineara).Starea de bine vine din faptul ca reusim sa facem emisfera  stanga sa se odihneasca sa “taca” si pentru o perioada e liniste. Atingem o stare similara cu meditatia,  o stare de constiinta modificata asemanatoare chiar cu starea indusa de alcool  sau droguri.
 Iata cateva caracteristici ale modului de emisfera dreapta;
   - Ai senzatia ca timpul sta in loc, nu percepi trecerea lui
   - Nu simti nevoia sa folosesti cuvinte. Percepi sunetele dar nu intelegi cuvintele, daca cineva iti vorbeste ti se pare un efort sa-l intelegi
 -Esti focusat, atent, te simti una cu cea ce faci
 - Esti increzator
- Nu mai gandesti in cuvinte ci in imagini
- Cand iesi din modul de emisfera dreapta te simti odihnit


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu