Despre mine

Fotografia mea
Cluj, Cluj, Romania
In anul 2008 , am absolvit primul meu curs de desen cu emisfera dreapta. Apoi am mers mai departe si am cochetat cu penelul. Acesta a fost momentul in care am simtit ca am ajuns "ACASA". Linistea a inceput sa se astearna in inima mea, si CREATORUL si-a facut auzita vocea.Cu fiecare tusa ma apropiam tot mai mult de tacere.Fiecare trasatura de penel, facea sa-mi creasca aripi de inger, ce ma purtau catre strafundurile subconstientului Am gasit acolo ascunse culorile si le-am asternut pe panza. Imagini incredibile se nasteau, timpul statea in loc . A venit momentul sa inteleg: am tacut, DUMNEZEU a inceput sa vorbeasca prin mine. Asta imi doresc sa transmit mai departe. Sa ii ajut si pe altii sa-si gaseasca vocea interioara, vocea care le vorbeste despre adancimile fiintei, despre linistea care te face sa-ti curga lacrimile. Daca voi reusi sa fac asta, voi considera ca nu am trecut nevazuta prin aceasta lume. Iudita

luni, 23 mai 2011

Multumesc, oameni minunati....






          Am incheiat  cu success cursul de la  Cluj. Nu stiu ce a insemnat pentru cei care au fost alaturi de mine, in aceste patru zile, eu in schimb, am constientizat ce inseamna munca  aceasta pentru mine.

        De fiecare data cand ma indrept catre orasul in care urmeaza sa lucrez, resimt aceeasi emotie pe care o simt inaintea unei calatorii,catre o destinatie indepartata , catre un colt de lume in care imi doream cu ardoare sa ajung.  Am biletul de avion in geanta, ghidul de calatorie…..si emotia aferenta, inima mea bate mai puternic, simt o furnicatura placuta in zona inimii, visez la momentul in care voi fi in fata Taj Mahalului sau pe malul Gangeului,  am senzatia ca levitez undeva intre lumea reala si visele mele care prind contur …
      Interesant este ,ca rezonanta emotiei este aceeasi in momentul in care  ma indrept catre viitorii mei cursanti. Miercuri, mergand catre Cluj, mi-am dat seama de acest lucru.E aceasi bucurie, acelasi mister, doar ca de data asta nu am nevoie de bilet de avion si  vouchere de calatorie… Am nevoie doar de inima deschisa catre oamenii pe  care urmeaza sa ii intalnesc. Trebuie doar sa deschid poarta, care duce catre lumea  linistii, acea lume in care nu mai exista bariere, acea lume in care nu conteaza decat bagajul pe care il porti in suflet, si sa le dau voie sa intre..
         Miracolul sta in a-i descoperi pe toti acesti oameni, unici in felul lor si totusi atat de asemanatori, in fata hartiei ,cu creionul in mana, ei  redevin toti copii. Uita de grijile zilnice, de facturi ce asteapta in sertare, de lipsuri, de ganduri, de temeri,. de faptul ca sunt timizi, stangaci….… Le cresc aripi si isi dau voie sa zboare…. Sa se bucure…. Sa se minuneze… Sa isi lase sufletul sa rada si chiar sa planga. Isi dau voie sa se descopere, sa se redescopere… sa afle despre ei insisi, lucruri care nici macar nu au banuit ca ar putea fi ascunse in sufletele lor.
   Iar eu sunt martorul la toate acestea, eu, muritorul de rand, am primit dreptul sa incalec pe Pegasul meu inaripat si  sa fiu alaturi de ei la  toata aceasta revarsare de candoare copilareasca.
        Si atunci spuneti-mi, as putea sa nu simt acea furnicatura in dreptul inimii?? As putea sa zic, ca cea ce se intampla de fiecare data, e mai putin decat un miracol?? Nu am dreptul asta…..



 Am insa dreptul sa le multumesc tuturor  celor care au incredere in mine sa ma insoteasca pe acest drum .Va  multumesc ca imi dati voie sa invat alaturi de voi, ce inseamna  bucurie si impartasire, acceptare si iubire… Va sunt recunoscatoare din adancul fiintei mele...
                            Cu toata stima
                                         Iudita



Un comentariu: