Despre mine

Fotografia mea
Cluj, Cluj, Romania
In anul 2008 , am absolvit primul meu curs de desen cu emisfera dreapta. Apoi am mers mai departe si am cochetat cu penelul. Acesta a fost momentul in care am simtit ca am ajuns "ACASA". Linistea a inceput sa se astearna in inima mea, si CREATORUL si-a facut auzita vocea.Cu fiecare tusa ma apropiam tot mai mult de tacere.Fiecare trasatura de penel, facea sa-mi creasca aripi de inger, ce ma purtau catre strafundurile subconstientului Am gasit acolo ascunse culorile si le-am asternut pe panza. Imagini incredibile se nasteau, timpul statea in loc . A venit momentul sa inteleg: am tacut, DUMNEZEU a inceput sa vorbeasca prin mine. Asta imi doresc sa transmit mai departe. Sa ii ajut si pe altii sa-si gaseasca vocea interioara, vocea care le vorbeste despre adancimile fiintei, despre linistea care te face sa-ti curga lacrimile. Daca voi reusi sa fac asta, voi considera ca nu am trecut nevazuta prin aceasta lume. Iudita

marți, 3 mai 2011

Sa desenam in natura, curs rezidential in Apuseni..

      Ia-ti creionul tau si umbla!
-        curs de desen cu emisfera dreapta  
-        2-5 iunie 2011      OCOLISEL
                                                 REZIDENTIAL                                                             

    Scopul acestui curs este sa te invete abilitatea de a vedea si a desena, de a intra in posesia acelor aptitudini care te elibereaza de modul uzual de exprimare.
 Cursul dureaza 4 zile pe parcursul carora vom dezvolta impreuna  aptitudinile  necesare pentru a sti sa desenezi.Invatam sa accesam acel sistem al mintii noastre care este responsabil pentru desen si care se afla in emisfera dreapta a creierului nostru. In a patra zi iti vei desena autoportretul iar dupa terminarea cursului… vei vedea cu alti ochi lumea care te inconjoara, vei descoperi in tine lucruri nebanuite pana atunci, vei ramane mirat de creativitatea de care vei da dovada…
  
              Vino alaturi de noi …….  De data asta vei experimenta desenul si comuniunea cu natura.
             Organizam cursul intr-o locatie deosebita in Muntii Apuseni, in localitatea Ocolisel intr-o zona energetica deosebita.Intr-un peisaj de basm, vom desena in mijlocul naturii, vom gati impreuna, ne vom bucura de hrana naturala (lapte de vaca sau bivolita, oua proaspete, branza de capra sau vaca, produsa in gospodariile locale).
    Costul cursului este de 400 de ron.
   Cheltuielile cu cazarea si masa pe perioada celor 4 zile este de 100 roni / zi.
Numarul de locuri  este limitat la 7.

   Daca vrei sa aflii mai multe acceseaza  :
                            www.desencuemisferadreapta .ro
 sau suna la 0744616651  si intreaba.
        

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu