Despre mine

Fotografia mea
Cluj, Cluj, Romania
In anul 2008 , am absolvit primul meu curs de desen cu emisfera dreapta. Apoi am mers mai departe si am cochetat cu penelul. Acesta a fost momentul in care am simtit ca am ajuns "ACASA". Linistea a inceput sa se astearna in inima mea, si CREATORUL si-a facut auzita vocea.Cu fiecare tusa ma apropiam tot mai mult de tacere.Fiecare trasatura de penel, facea sa-mi creasca aripi de inger, ce ma purtau catre strafundurile subconstientului Am gasit acolo ascunse culorile si le-am asternut pe panza. Imagini incredibile se nasteau, timpul statea in loc . A venit momentul sa inteleg: am tacut, DUMNEZEU a inceput sa vorbeasca prin mine. Asta imi doresc sa transmit mai departe. Sa ii ajut si pe altii sa-si gaseasca vocea interioara, vocea care le vorbeste despre adancimile fiintei, despre linistea care te face sa-ti curga lacrimile. Daca voi reusi sa fac asta, voi considera ca nu am trecut nevazuta prin aceasta lume. Iudita

luni, 2 mai 2011

Si tu esti capabil sa desenezi....

                       
Marea majoritate dintre noi traim cu convingerea ca nu suntem capabili sa asternem pe hartie realitatea din jurul nostru. De-a lungul vietii am creat acel sistem de convingere ca suntem incapabili de a desena.
Fricile si  gandirea logica a  emsiferei stangi ne impiedica sa ne exprimam cretivitatea.Foarte multi dintre noi nici nu indraznim  sa ne  imaginam ca am fi in stare, asemenea unui artist, sa ne exprimam trairile interioare sau pur si simplu din placere sa asternem pe hartie un lucru care ne place.
Scopul acestui curs este sa invatam, cum putem impiedica rationalitatea emisferei stangi sa blocheze creativitatea emisferei drepte.
In aceste patru zile nu vom invata viclesuguri, ci tehnici, cu ajutorul carora vom intensifica functionarea emisferei drepte.Astfel emisfera stanga, functionala in marea majoritate a timpului,va deveni mai tacuta , se va diminua “palavrageala”, galagia din creierul nostru (adica dialogul din mintea noastra ,care uneori devine prea intensiv). In aceste conditii emisfera drepta se  va putea face auzita iar tu vei reusi sa asterni pe hartie cea ce iti doresti.
Acest curs te ajuta sa iti schimbi modul de a vedea realitatea din jurul tau, iti va  da o noua perspectiva despre functionarea lumii.Toate acestea iti vor aduce o crestere a armoniei  interioare, marind eficienta vietii tale.Scopul nostru este si
-cresterea creativitatii,
-dezvoltarea capacitatii de rezolare a problemelor
-intarire stimei de sine, si a increderii in propriile puteri
-Insusirea unui nou mod de a vedea,indepartarea de probeme,cresterea curajului de a lua hotarari
 Creativitatea exista in tine, trebuie doar adusa la suprafata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu